"When someone treats you like an option, help them narrow their choices by removing yourself from the equation"
1st September 2013

Thursday 21 July 2011

MC tak serupa MC

Arghhh ! MC macam tak MC je. Sikit-sikit call. Kalau call cakap elok-elok takpe la jugak. Ini asyik nak blame orang jer. Aku tak tahan dah dengan Superior macam ni. Sekarang sapa yang tak independent hah ??

Aku MC ari ni bukannyer saje-saje. Aku sakit belakang lah. Itupun sebab kerusi aku tak serupa kerusi orang lain. Orang lain sedap jer, kerusi boleh gerak-gerak,ade roda la kan. Sandar pun sedap. Kerusi aku macam kerusi kat kaunter pertanyaan. Dah la aku banyak duduk bangun. Kena angkat kerusi tu. Nampak sangat macam melukut di tepi gantang. Huh !! Macamane nak PASSION dengan kerja, kalo environment macam ni ? Sekian.

Notakaki : I need new air of workplace, sedang mengumpul info ;)



With love, Biskut Kelapa

0 comments:

 
Ainsya Yusoff by Ainsya Yusoff Studio