"When someone treats you like an option, help them narrow their choices by removing yourself from the equation"
1st September 2013

Friday 17 February 2012

30 Days Blogging Challenge : Day 6

6) A Photo of An Animal You'd Love To Keep As Pet 

Source 
Yes, kucing ! Sincerely, I'm not a cat lover, but I do appreciate them. Aku suka kucing biasa-biasa jer :) Ni decision 'terpaksa' *dah kata buat cabaran 30 days blogging*,which mean terpaksa pilih haiwan apa untuk dipelihara. Aku bukan tak suka binatang, plus aku tak layan buruk pada binatang pun. I'm not that type of person who can manjakan dan belai kucing sampai dukung and tidur dengan kucing. Kalau kucing datang ke rumah,siap bagi makanan lagi. Jamu sampai kenyang..haha !  Kat kampung, bukan tak da kucing, ada..and bukan setakat kucing jer, arnab, itik and ayam pun ade >.< Tapi, bukan aku punya la. Adik punya la. Aku suka tengok jer gelagat haiwan-haiwan tu, hehe. Sabor jer la. Cuma, aku prefer tak ada pet ni sebab KOMITMEN ! Full stop :)


With love, Ainsya Yusoff

2 comments:

nuriz said...

saya suka kucing juga ..manja dan pantas lembut tapi tangkas

Ainsya Yusoff said...

Yes, comel sgt, cuma tak berkenan kalau buang najis merata2..huhu

 
Ainsya Yusoff by Ainsya Yusoff Studio