Touching dowh bila orang ramai-ramai nyanyi. Patriotik habis! Menusuk ke jiwa. Aku kalau jadi juri Mentor, lagu jenis 'sampai' ke jiwa ni la aku pilih. Wahaha. Dah merapu ;)
Aku paling suka minit 4:14. Sebab curiousity aku yang sangat tinggi kat penyanyi perempuan ni yang nyanyi lagu "Akan Datang nyanyian asal Amy Mastura", muka macam Anis Nabilah. . Search sana, search sinun. Baru tahu namanya Aisya Hasnaa. Dan rupanya dia adik kepada Chef Anis Nabilah ! Patutlah muka seiras ;) Good job, Aisya Hasnaa :) Sedap name.
OWh ade jugak part budak yang cute di minit 5:13. Geramnyerrr :)
Tak sombong jugak, sempat balas tweet aku :)
Eh, macam sedap pulak lagu-lagu dalam video ni especially Akan Datang. Meh download buat koleksi dalam MP3 lappy !
#Updated !
With love, Ainsya Yusoff




