"When someone treats you like an option, help them narrow their choices by removing yourself from the equation"
1st September 2013
Showing posts with label craft. Show all posts
Showing posts with label craft. Show all posts

Friday, 16 March 2012

Keghairahanku

Wah,tajuk nak gempak saja kann !! haha. Biarkan ;) Aku memang teruja tengok kain cotton warna warni ni. Gila kan ?? Aku lagi gila kalau masuk website FabricFanatics ni. Naseb owner dia tak balas email lagi, siap la dah balas nanti. Itu nak, ini nak. Sabar-sabar -,-'

Barang-barang craft

Kain perca cotton yang di pesan, dah sampai :) 

Actually, benda ni yang paling aku excited ! Cloth cover button

Oppss, magic ! *tetibe* =,='

Cukup untuk semalam punye hasil. 
Hari ni pun still sambung lagi buat benda alah ni. Idea mencurah-curah ni ;) So, tunggu yer. Craftinity will release the product soon. Check it out :))

With love, Ainsya Yusoff

Wednesday, 25 January 2012

HP Strap / Keychain Love Ornament (Felt)

Depan

Belakang

Okay,this is promotion entry ! Compulsory to read :) Memperkenalkan product baru Craftinity. Love Ornament (felt) ! I'm proud to introduce this product sebab saya jahit sendiri tulisan LOVE tu guna kemahiran sulam saya yang dipelajari ketika darjah 6 dalam Pergerakan Puteri Islam. Fuhh ! Yes, dulu time sekolah rendah saya join Puteri Islam dan siap jadi Presiden / Pengerusi lagi *Orait, tulisan dan merapu kerana terdapat unsur-unsur riak di situ >.<*

Okey, terus kepada subjek utama. Produk ni sudah sedia menerima tempahan (pre-order). Boleh request warna, hiasan ( if available ) and you decide nak keychain or HP Strap.

Price ? Soalan wajib orang tanye ! If macam dalam gambar RM4 but if you taknak HP Strap/Keychain, harga akan berubah or anda tak nak hiasan,nak sulam jer, tak pun memang nak Love tu kosong jer,atau macam-macam lagilah ! So, price akan berubah ikut permintaan anda :)

Sekian :)

With love, Ainsya Yusoff

Tuesday, 3 January 2012

Alahai Domokun

Kain felt ada banyak lagi, tak tahu nak buat apa. Ingat nak cuba pelbagaikan produk, so cuba la 'ngetest' buat domokun. Aloh kartun coklat mulut merah nampak gigi tu >.<

Source adalah dari SINI 

First trial, terhasillah domokun yang herot petot. Since ianya tidak menjadi, maka jadilah tempat untuk cucuk-cucuk jarum peniti. Hah ! Ini makannya ! *silabacagayanabil




Takpe-takpe, tunggulah. Pantang menyerah kalah, domokun kedua akan menyusul ! Bukan janji tapi pasti :) *silabacagayadavidteo

With love, Ainsya Yusoff
 
Ainsya Yusoff by Ainsya Yusoff Studio