"When someone treats you like an option, help them narrow their choices by removing yourself from the equation"
1st September 2013

Friday 20 January 2012

KLIA Flashmob dan Aisya Hasnaa

Aku rasa video ni dah menular kat Facebook dalam beberapa hari kebelakangan ni. So, aku pun tak terkecuali la terkena biasnya. First time tengok, cam sebak lagi bangga pun ada. 2nd time sebak lagi, 3rd,4th dan seterusnya still feeling the same. Arghh, sudah ! Aku memang cam gitu, over feeling ! Haha. Cakap banyak tak guna. Nah video tu :)



Touching dowh bila orang ramai-ramai nyanyi. Patriotik habis! Menusuk ke jiwa. Aku kalau jadi juri Mentor, lagu jenis 'sampai' ke jiwa ni la aku pilih. Wahaha. Dah merapu ;)

Aku paling suka minit 4:14. Sebab  curiousity aku yang sangat tinggi kat penyanyi perempuan ni yang nyanyi lagu "Akan Datang nyanyian asal Amy Mastura", muka macam Anis Nabilah. . Search sana, search sinun. Baru tahu namanya Aisya Hasnaa. Dan rupanya dia adik kepada Chef Anis Nabilah ! Patutlah muka seiras ;) Good job, Aisya Hasnaa :) Sedap name.

OWh ade jugak part budak yang cute di minit 5:13. Geramnyerrr :) 

Tak sombong jugak, sempat balas tweet aku :)


Eh, macam sedap pulak lagu-lagu dalam video ni especially Akan Datang. Meh download buat koleksi dalam MP3 lappy !

#Updated !



With love, Ainsya Yusoff

4 comments:

reen afny said...

somel gila video tu.
btw, budak cute tu ada la time 3.15 (tak silap) didukung oleh bapa dia. hehe

haha aku pun ingat chef perempuan tu yang nyanyi(tak ingat nama), ooh adek dia ke patut la muka sama gila kot. hehe

Ainsya Yusoff said...

Kannn ;) Aah, pasan budak cute tu, hihi. Now dah tahu kan, adik chef Anis Nabilah ;)

Anonymous said...

Akhirnya pencarian selama 3 hari lagu Akan Datang jmpa jgk... Siang Malam Angau teringat suara,wajah si gadis misteri 2... Aisya Hasnaa... feeling btol tgk u menyanyi lagu Akan Datang...

Ainsya Yusoff said...

Anonymous : See, pencarian berakhir kan..baru lena tido kowt..hehe

 
Ainsya Yusoff by Ainsya Yusoff Studio