"When someone treats you like an option, help them narrow their choices by removing yourself from the equation"
1st September 2013

Monday 23 January 2012

Spontaneous Saturday & Sunday

Mini Pizza : Guna bancuhan donut, then bakar :)

Tepung sana sini, takut sangat melekat kat dulang.
 Macam lori guni tumpah jer  >.<


Wafer aiskrim keladi : RM1 di kedai runcit sendiri :) 

Petang raya cina : Lemang. Kau mampu ??? Haha

Membantu adik melukis corak batik, pastu tolong warna separuh jalan jer ! 

Dapat siapkan keychain jersi :) RM4 per pcs *promote* 

Segala kejadian menternak lemak adalah sebab rumah sekarang full house. If tak,makanan nan hado >.<

With love, Ainsya Yusoff

8 comments:

reen afny said...

haha woww impressived!

1. aku salu tengok mak aku buat pizza tu macam senang je do. tapi aku tukang rembat pizza la hahaa

2. aku sukaa gilaa wafer keladi tu kot. ada jual lagi meh. hehe

3. oohkay lemang tu kau jela yang buat kan time raya cina. memang style bro. haha

4. woww rajennya tolong adek. lawa gak kau lukis. hehe

5. nak order. tapi cane? huhu

Ainsya Yusoff said...

Haha ! Meh aku reply :)

1. Ish2, ko patut belajar dowh, nikmat oo beri orang makan ni.. haha
2. Ade meh ! Dtg jalan-jalan kedai aku taw nnti :)
3. Haha, aku tahu kami jer buat. Pelik bin ajaib !
4. Lawa tak lawa sangatlah. Asal boleh jer, hee
5. Alolo, nak order ke syg ? Ade dua option, samada isi form kat www.craftinity.blogspot.com or just pm kat fb je syg :)

Jelas ? hehe

reen afny said...

haha da salu bagi orang makan. lepas tu dorang puji rasa macam dihargai ;)


eh, tu blog kau lagi satu ke?? tapi tang nak bank in duet aku malas. bagi cash je tak bole ke?? haha

Ainsya Yusoff said...

Agree ! Best jugak men masak2, cuba resipi baru ni. Aloh, nak bg cash mendenye aku kat Perak ni..dush2 >.<

reen afny said...

kauu cuba recipe apa??

hukhuk waduh2 jauh bangat dong. kalau 4.50 nak bank in cane lak kan. huhu

Ainsya Yusoff said...

Cuba mcm2 la, haha. RM4.50 ek ? kelakor dgr, ko nak masuk clh mn 50sen tu, lupakan jer la..lenkali la, kalau aku turun KL, aku gtaw..Sengal !!

reen afny said...

haha betul la kan harga dia rm4.50?? haritu kau cakap. haaa weh, kau pergi tak wed kak siti ahad ni?? cepatnya kan. macam tak percaya lak. huhu

Ainsya Yusoff said...

Betulla :) Aku tak pegi wedding kat ct, ade keje kat cni + underbudget, bnyk nak saving :)

 
Ainsya Yusoff by Ainsya Yusoff Studio