"When someone treats you like an option, help them narrow their choices by removing yourself from the equation"
1st September 2013

Monday 16 January 2012

Tak Salah Publicity Sikit

Kecoh rumah aku kejap blog adik aku masuk Remaja Jan 2012 . Hot habes la kan ?? Ok, fine ! Haha. Mana tak tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi, ahaks !*tetibe kan ! Sebab apa aku kata gitu, sebab aku dulu ada blog, then baru dia. Tapi sebab die rajin terlebey dan bermula explore di usia 12 tahun..so advance lebey dari aku kowt jadi gitu la. Godek sana, godek sini. Congratla dowh :)

Blog adik aku a.k.a FaizSahaja 

With love, Ainsya Yusoff

2 comments:

reen afny said...

haha aku ada follow blog adek kau ni.. best2.

Ainsya Yusoff said...

Hehe, thanks dowh follow blog die :)
jgn puji dpn die, kembang semangkuk kang ;p

 
Ainsya Yusoff by Ainsya Yusoff Studio